Nous coixins per a la butaca i el sofà. Els més petits ja fa temps que els vaig fer amb restes de puntes que tenia. El més gran és nou i l'he fet amb una tela japonesa a la que li he aplicat una papallona mitjançant diversos tipus de brodat.
divendres, 14 de març del 2014
COIXINS / PILLOWS
dimecres, 1 de gener del 2014
BON ANY NOU / HAPPY NEW YEAR
dissabte, 28 de desembre del 2013
DECORACIÓ NADALENCA / CHRISTMAS ORNAMENTS
Una petita mostra d'algunes coses que he fet per la decoració de Nadal: el diorama dels conillets, les gàbies per l'arbre i el cartell de l'entrada
divendres, 27 de desembre del 2013
BON NADAL /MERRY CHRISTMAS
divendres, 1 de febrer del 2013
EMMAGATZEMATGE I EXPOSICIÓ / STORAGE & DISPLAY
Una bona idea per emmagatzemar coses petites és col·locar capses sobre una placa magnètica com la que tinc damunt del meu escriptori i que vaig compra a Ikea. Encara em queda espai per a col·locar-hi més coses.
Per exposar la meva col·lecció de tissores he optat per una solució molt utilitzada en la majoria de blogs francesos que he visitat: els populars pique-fleurs.
dimecres, 16 de gener del 2013
GÀBIAMANIA / BIRDCAGEMANIA
M'agraden tant les les gàbies d'ocell que han esdevingut un tema recorrent en la decoració de casa i en els meus treballs.
Alguns exemples:
Alguns exemples:
![]() |
| Decoració de Nadal |
![]() |
| Decoració prestatgeria |
![]() |
| Decoració paret |
![]() | ||
| Detalls |
![]() |
| Llum de sobretaula |
dilluns, 31 de desembre del 2012
BON ANY NOU / HAPPY NEW YEAR
Subscriure's a:
Missatges (Atom)


















